История на iHerb поръчка - хронология плюс снимки



Директно ви копирам едно от мненията ми в един от най-популярните фитнес форуми в България. Писано е на 17 Март 2011. От тогава на сам съм направил още 13 поръчки от iHerb. Доставка, Такси, ДДС ... нищо не се е променило, всичко е така както съм описал по-долу.


В темата за поръчките от Aмерика стана дума за iHerb - един от най-добрите сайтове за суплементи. Имаше доста подозрения и слухове, че от тази година пратките от там минават през митницата. Бях обещал да ви държа в течение какво се случва с полседната ми поръчка. Пиша ви хронологията на събитията като съм прибавил и снимков материал

На 18.02.2011 си поръчах “Ultra Omega-3 - 500EPA/250DHA” на “NOW”, 180 дражета за $23.90. Добавих си и еко паста за зъби от безплатните продукти, които предлага iHerb.
Пратката е изпратена от САЩ с обикновена въздушна поща още на същия ден.
Пристига в пощенската станция в гр. Плевен на 08.03.2011
По принцип цената на доставката до България е $4 за пратки на стойност до $80 и не по тежки от 3 lbs (1,3 кг. ). Аз обаче хванах някаква временна промоция (досата често пускат такива от iHerb) и доставката ми беше безплатна.
В пощата ми поискаха 1,50 лв. митниеска такса, понеже пратката е минала през митницата в Горна оряховица. Може да разгледате първата снимка за повече информация. Митническата декларация не съм я попълвал аз, дадоха ми я на гишето в пощата. ДДС и мито не е начислявано въпреки ,че пратката е на стойност малко по-голяма от 30 лева.(По закон ДДС се начислява за пратки над 30 лева, а когато стойността е над 150 евро, вече има и мито). Забелязал съм , че пратки от iherb, които са леки и малообемни (като тази), дори да са малко над 30 лева, не се облагат с ДДС.
На втората снимка съм снимал самия колет. Както виждате пратките минават през Германия. Може би поради тази причина има шанс при пратки над 30 лева да не се начислява ДДС.
Третата снимка е ясна.
На четвъртата се вижда, че освен Омега-3 и еко пастата за зъби без флуор, от iHerb са ми пратили и една мостричка на някакъв имуностимулатор.

В крайна сметка съм супер доволен от iHerb и продължавам да си пазарувам от там. За сега няма разправии с митници, а цените остават без конкуренция - два до три пъти по-малки от тези в България.
Ако решите и вие да се възползвате, може да ползвате код NOV505 (въвежда се при checkout) за да получите $5 отстъпка от първата си поръчка от iHerb.

!!! Ако не виждате добре снимката, кликнете върху нея за да я видите в цял размер!!!
!!! Дата на снимките е стара, защото фотоапарата беше с ресетнати настройки !!!


iherb код, митническа декларация, пощенска такса
iherb pratka
iherb mostra
iherb код kod ихерб

No comments:

Post a Comment